wtorek, 3 marca 2015

"Dzika droga" znów w drodze:)

Bookcrossing nad Wisłą, czyli projekt Ani Matysiak "Przeczytaj i podaj dalej...". Jakiś czas temu wpadłam na trop projektu i postanowiłam wziąć w nim udział. O całej akcji możecie poczytać tutaj, jest wątek przygodowy- książka wytrwale odwiedza kolejne osoby i wątek kryminalny. Znalazła się bowiem..a co! nie bójmy się tego słowa- łajza, która książki oddać nie chce. Trudno. Ania zadbała o wznowienie projektu i dzika droga "Dzikiej drogi" trwa. Teraz ta pierwsza, i  mam nadzieję, nie ostatnia książka z projektu, wędruje do mnie:) Czekam! I napiszę więcej, nie czytałam żadnej recenzji tej pozycji, żeby podejść do niej na czysto, bez zawieszania zbyt wysokiej poprzeczki oczekiwań. Nie chcę, by wyobrażenia oraz wszystkie achy i ochy przysłoniły mi moje własne wrażenia. Chętnych do przeczytania książki proszę o zostawienie info u mnie lub u Ani-  pomysłodawczyni na blogu :)

 
Zasady projekty są jasne (przyklejam od Ani):

  • Odbierasz książkę z poczty, albo uprzejmy listonosz przynosi ją nad do domu...
  • Umieszczasz na swoim blogu baner i informacje o Akcji "PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ"
  • Czytasz z zapartym tchem...
  • Koniecznie robisz zdjęcie z książką (może być w jakimś charakterystycznym dla ciebie miejscu) Umieszczasz krótką refleksję na swoim blogu (jeśli takowy posiadasz) i przesyłasz link do mnie, jako pomysłodawcy akcji  - zrobimy wspólnie relację z wędrówki książki... poznamy się wzajemnie... może nawet stworzymy klub wędrującej książki. 
  •  Do książki koniecznie należy się wpisać, zaznaczyć swój ulubiony fragment, pozostawić po sobie ślad :)
  • Wybierasz nowy dom dla książki,  wysyłasz ją  dalej :) Z dreszczykiem emocji śledzisz dalszą drogę książki, która ma szansę być wolną i zdobyć nowe światy...
Kończąc posta, napiszę: Uwalniajmy książki!:D

2 komentarze:

  1. Zgodnie z informacją poczty włoskiej- przesyła dotarła dziś rano do Rzymu.Mam nadzieję,że jeszcze w tym tygodniu dojdzie do Polski , a wówczas szybciutko już do ciebie:)A potem będę czekała z niecierpliwością na twoja opinię na jej temat:)Pozdrawiam
    http://cichyszeleststron.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń